ansiktsmålning

hej bloggläsare!

Idag fick vi i klassen lära oss att måla ansiktsmålningar eftersom att den 25 eller 26 okt. så kommer några fritidsbarn till skolan och bli målad av oss.;)
Hahaha ja känner på mig att dtverkligen komma ta ett tag för mig att lära eftersom ja suger/hatar att rita, men får hoppas att småbarna inte vill ha nått svårt. thihi!
Jag vart målad så av underbara iida..
haha synd bah att jag inte hade ett kort på henne, för ni ska se skillnaden på hennes som hon gjorde på mig som ja verkligen vart nöjd med ;)
Jag

Kommentarer
Postat av: becca

Dagens blogg är ute är du vinnaren ? Kika in o kolla.



Registera dig på nattstad.se och börja tjäna pengar på din blogg. Om du registerar dig via den här länken:

http://www.nattstad.se/register.aspx?r=674487

kommer jag göra reklam för din blogg i 1 vecka. Och jag ligger på 14 plats på bloggtopplistan.

2010-10-05 @ 14:59:27
URL: http://www.nattstad.se/hejbecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0