bruten näsa eller plastikopererat?

haha, precis innan jag skulle stänga av datorn så fick jag den här bilden av en kompis. Tänkte att ja skulle lägga upp den på bloggen, för jag har alltid velat sett hur hennes näsa såg ut efter några slag på den , men tyvärr så tog slynan bort mig som vän från hennes facebook. men iaf...
detta hände tydligen i helgen som var.Hon fick några slag av några pga att hon är som hon är och beter sig like a slut! Hon gjorde en sak som va jävulst dumt gjort och inte för att vara elak oså för det är ju lite synd om henne men jag tycker faktist att hon förtjänar den till 100%.
Hon borde ha tänkt bättre och jag fattar inte hur dum man kan vara när man är nykter, dt brukar vara tvärtom, Hahaha. fan vikken skillnad assåh, hon kankse inte vart slagen, hon kankse plastikopererade sig, haha vem vet?

Kommentarer
Postat av: Noomsan!

vem äre på bilden? :o

2010-10-10 @ 00:21:32
URL: http://noomiviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0