svar från frågestunden;

Här kommer några frågor som kommer från frågestunden, jag fick mest massa frågor om hur jag fixar mitt hår, men aja. Här kommer frågorna och svaret!



*Hur mycke väger du?
Svar; jag vet faktist inte hur mke jag väger just nu, har inte vägt mig på länge, men jag skulle nog säga runt 40 eller 50. :)
*Vad föredrar du, öl eller sprit?
Svar; Jag gillar båda men jag föredrar nog spriten för av öl blir jag mest bah trött av. :)
*Varför började du blogga?
Svar; Jag vet faktist inte, dt här är juh inte min första bloggning utan jag har juh bloggat tidigare fast med en kompis då, vi delade på en blogg och vi jobbade juh skit hårt med att få jätte många besökare och när dt hade gått 2 dagar med vår bloggning så hade vi redan 400 besökare, ja vet inte hur dt gick till men iaf vi slutade blogga för att dt började bli jobbigt och nu bloggar jag helt själv.
*Hur fixar du ditt hår ?
Svar; haha hur jag fixar mitt hår ? eehhm, jag tuperar och lägger på massa med hårspray ;)
* Skulle du kunna göra ett videoklipp om hur du tuperar ditt hår ?
Svar; haha dt lär nog bli svårt för mig för att jag hatar verkligen att visa mitt hår när den inte är fixad men ja kan verkligen försöka plus att jag tjänar juh pengar på mina videoinläggar ;)
* Var handlar du mest kläder?
Svar; Jag handlar lite överallt, har precis inge favorit affär.
* Kan du hår video og sminke vide?
Har du tips til at når vi har tupert håret hvördan det kan bli lettere å greie det?
Svar; Haha jag hoppas att ni fattar norska för dt gjorde inte jag tills min kompis fick översätta åt mig ;)
men iaf om videoklippet skrev jag ju där uppe och tips så har jag faktist inge spec, utan jag använer bara ett borste och hårspray, om du vill att det ska bli mjuk så duscha med balsam. Med smink får ni se genom videoklippet.
* Vad är smeknamn bdb`?
Svar; Där har jag verkligen ingen aning om vad du menar med den frågan ?
Hur gammal är du och några husdjur ?
Svar; Jag är 17 år fyllde nyss år den 16 okt. och nej jag har inga husdjur men jag har haft en kanin som hette brownie pga att han va brun. :) men jag ha juh en hund i filipinerna fast jag tar inte det som min husdjur för den är juh inte här med mig.
* Brukar du blanda öl och piller?
Svar; Haha nej det brukar jag inte, fast jag tror att jag har blandat sprit med alvedon fast det va jätte länge sen. Haha.
*Hur lång är du ?
Svar; Haha ingen aning där heller jag brukar inte vilja ha koll på hur mke jag väger eller hur lång jag är, men ja akn säga att ja är jätte kort, men ja gillare ;)

Kommentarer
Postat av: gue

skönt det med:)

2010-10-23 @ 18:44:20
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: queen

intressant

2010-10-23 @ 18:46:15
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Varsågod! :)

allt bra annars ?

2010-10-23 @ 19:11:47
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Jo då det är helt okej, vad gör du då ? :)

2010-10-23 @ 19:27:40
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mkt :D

2010-10-23 @ 19:32:43
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mkt :D

2010-10-23 @ 19:32:44
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0