svar på tal!

helt ärligt fatta så stenful du är, försöker du vara fin, vacker mäktig eller vad, helt ärligt?! ditt huvud är större än din kropp, ditt hår får ditt huvud att se ännu större och sneare ut, försöker du få uppmärksamhet för att du inte smälter in? vad e det med dig shit sluta lägga ut bilder på dig



svar; Helt ärligt, I DONT GIVE A FUcK om du tycker ja är stenful.
Jag försöker inte vara fin, utan jag ser ut så, jag bryr mig inte om du tycker si o så om mig utan jag bryr mig bah om vad ja tycker , tycker jag att ja ser ful ut så skulle jag aldrig knäppa bilder på mig men nu äre så att ja har en jävulst bra självförtroende om mig själv och dt tycker jag är skit bra. Klart finns ju vissa dagar jag inte känner mig så himla snygg, men man kan alltid göra nånting åt saken elr så skiter man bah hur man ser ut, alla har ju trots allt olika åsikter. skulle ja tycka att ja va ful så finns dt ju vissa som tycker helt annat. och om ja skulle tyckt att ja va snygg så finns ju några som tycker ja är ful.. men helt seriös jag bryr mig inte,ja har vänner som säger till mig att ja passa i den frisyren eller sminket och om jag  inte tycker samma sak så skulle jag ändra frisyren igen och sminket.. men så är dt här på jorden och vi människor, VI TYCKER INTE OM SAMMA SAK ALLIHOPA!
Jag försöker inte få uppmärksamhet för att ja har mke volym i mitt hår utan jag tycker att ja passar så. och varför ska folk lägga sig i omhur man ser ut ? Jag tror inte precis att du är så himla snygg, du som  tycker dt här.
och vf ska ja sluta lägga upp bilder bara för att du säger dt; hahahaha assåh du snakkar med fel person, ja är skit svår att kränka.. ja har mina egna åsikter & I dont give a fuck bout your`s.... peace!
Hahahahha!!! ;)


Kommentarer
Postat av: pichas blogg

Hej söt blogg du har. Hur är det med dig och vad har du för dig idag?



Kram/ Piicha

2010-10-04 @ 15:57:24
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: becca

Vinn en länkning i min blogg!



Ligger som nummer 14 på blogg topplistan så kan säga att du få fler läsare GARANTERA!

2010-10-04 @ 16:02:09
URL: http://www.nattstad.se/hejbecca
Postat av: Karlsson

Grymt svar på tal ;)

2010-10-04 @ 16:03:26
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: a n n a

Patetiskt med avundsjuka kommentarer :o

jag tkr du är jätte söt =)

2010-10-07 @ 00:59:57
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0