ändrade planer!

Blev ändrade planer!
ist. för att jobba i matteboken så vart dt stan med söta fru, linda dahlgren och som ni ser på bilden så vart dt att vi gick ner till stan för att köpa chips, ( världens godaste chips )
assåh seriöst det här är den enda chipset jag kan äta , ja svär!
efter dt så drog vi en stund till barks fast inte så himla länge och där träffade vi söta bög niklas, :)
hann inte knäppa kort på han för att han hade bråttom tydligen, :(
men iaf..... här är bilderna på världens godaste chips Salt och vinager! och







här är en bild på min söta fru ni som inte vet  att vi är faktist gift, foreal but wid no rings yet :)


oså jag med mina swag glasögon ( not )   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0