bloggpause

Hej allihopa, tyvärr måste jag säga att ja pallar inte bloggar nå mer idag. jag är helt utmattad från att träna kroppen, men vi hörs mer imorn, jag lovaar! :) Gonatt

Blir att kolla på den här filmen nu med massa muffins bredvid :)
Ni har förmodligen sett open water där dt handlar om ett par som blir kvarlämnad i ett öppet hav bland massa havsdjur spec hajar och jag som hatar hajfilmer men älskar dt samtidigt! men iaf den här filmen är den andra versionen där 6 kompisar är ute på en liten resa med båten och medans alla hoppar av båten för att bada så glömmer nån tydligen att släppa ut steget och då blir alla kvar i vattnet medans ett liten bebis är kvar i båten, men bebisar kan ju inte göra nånting, men iaf den är jätte hemsk&jätte bra att kolla på:) iaf vad jag ha sett hittils på trailern, KOLLA NI OXÅ, NI KOMMA SÄKERT TYCKA OM DEN ;)


Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

gud vilken fin blogg du har! :)

2010-09-23 @ 09:14:33
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0