min mamma tycker jag är knäpp,undrar vf hon tkr dt? joo lääääs så får du veta!

här sitter jag i köket klockan 11.30 och lagar mat och min mamma tycker jag är knäpp eftersom ja nyss hade ätit och nu ska jag äta igen och plus att hon tycker att ja borde gå och lägga mig nu för att kunna kliva upp imorgon till skolan. men så här är dt faktist att om jag ska kolla på en film så måste jag äta nånting medans filmen rullar på, ni kankse tycker att de är super konstigt men ja är tycker att dt är normalt.
jag har kört såhär i flera år och om ni vill veta vad som händer om ja inte äter nått medans ja kollar på film så är svaret; Jag stänger av skiten, för då är inte filmen bra alls, jag tycker att filmer blir mke bättre och spännande att se om jag äter nått thats just how I do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0