Ff*uck this shit

Fan, fan, fan!!
jag har inte rökt på ett jävla bra tag nu för jag försöker sluta och jag mår så jävla pisst så jag håller nästan på att kräkas.
om jag fick spola tillbaka tiden så skulle ja aldrig börja rökt men är man 13 år och vill leka "cool" som alla andra så börjar man ju......
Jag är även helt jävla pisst på dom som är 15 år elr uppåt och börjar röka nu. Sluta rök people du är inte cool för det!!!! Man går lixom på stan och jag ser folk som röker som ja knappt visste om att dom tål röök , herregud.
Aja palla egentligen bry sig om andra när jag ha mig själv att tänka på.Aah men ska iaf sluta röka nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Handlar väl endå inte om att vara cool för alla.

För mig så handlar det om smaken och lugnandet.

2011-03-09 @ 23:07:23
Postat av: achima

Om du själv började röka vid 13års ålder ska du väl fan inte klanka ner på andra som röker då..

2011-03-09 @ 23:14:17
Postat av: Anonym

jävla tönt, tror att man vill va cool för att man börja röka? röka är något alla provar på någon gång och fortsätter för att man tycker om det!

2011-03-09 @ 23:32:54
Postat av: ErmiN

Fuck you din äckelfitta vad snackar du för skit kalla inte rökare för grejjer vad fan e du själv din kid!

2011-03-09 @ 23:41:41
URL: http://ermin.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

lol man röker ju för man tycker att det smakar bra och att man vill inget annat

2011-03-10 @ 00:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0