smarta personer avskyr osmarta

haha, jag har faktist märkt att smarta personer hatar det motsatta, OSMARTA!! :)
Jag fattar igentligen inte varför ? Dom måste ju vara helt jävla dum i huvve som tänker så, för jag tänker absolut inte så om dom smarta.
Men jag kan tycka ibland att dom kan bara allmän dryg när dom ska hålla på snakka om saker man inte fattar ett skit om.
Alla kan inte vara smart hela tiden för då går ju förfan hjärnaan av och dt vill vi ju inte, :)
Tänk om alla över hela världen va smart undra hur det skulle se ut då?
Jag tycker iaf att ni hatar för mke!, slappna av people och sluta tänk på oss ;)

Kommentarer
Postat av: anonymous

not sure if troll...

2011-07-12 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0