om i lördags!


haha hej och förlåt allihopa för att inte ha lagt upp nått på länge nu.
Har varit lite upptagen nu på senaste tiden, har inte riktigt hunnit varit hemma mer än en timme.
Har bara vare ute och haft lite skojj.
menmen iaf som ni kankse redan vet elr flesta av er iaf att det va crusing i lördags. Har tyvärr inga bilder från crusing pga att ja va så himla upptagen med spriten :)
menmen, hade iaf skit kul, det började med att i jag sov i Hälledal hos Markus och sen  for jag&linneá hem till mig och hämtade kläder och smink sen for vi tillbaka till henne för att fixa oss inför härnösand.
vi fick skjuts av hennes morfar pga att sista bussen gick vid 17.00.
Iaf, vi fick skjuts till Älandsbro och därifrån så skjutsade linnea mig på Larssas moped till Fabian( en snubbe från härnösand ).
Hemma hos fabbe så fick man gratis drinkar av söt larssa. Klockan 22.30 så fick vi skjuts till busstation då ja o linnea skulle ta bussen till kfors (crusingen) lite sent då , kom dit klockan 00.00.
vi träffade massa folk och hade skit kul.
vid 4 tiden så följde en kille mig hem för att ja typ knappt kunde gå. han va as gullig som hjälpte mig spec. när han inte ens kände elr visste vem ja va. han va tydligen ny här i kfors så och plus att han bor granne med mig :D
sen kom ja inte ihåg så himla mke förutom att vid 5 elr 6 tiden så hände dt lite dåliga saker, men det är glömsk nu. har inte tid att tänka på dt elr bry mig!
Tycker bara att det är lite synd för er som missade.
Ni får komma nästa år :)
btw, ja glömde min snygga rosa läppglans hemma hos fabbe så den är säkert snodd nu men whatever, ja saknar den iaf :(

menmen klockan är 4 på morronen så ska nog gå och lägga mig nu om ja inte ska kolla på en film för jag har tydligen bleve en lite filmnörd ,(a)
aja iaf puss på er idjuter och förmodligen ses imorrn :)


Kommentarer
Postat av: Stefan Lundin

sötaste jag sett på länge^^

2010-08-28 @ 14:17:38
Postat av: LuciferRocker

Jävligt bra bild sötis ;) ^^

2010-08-28 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0