blogg pause!

hey allihoipa!
som ni har märkt så har ja inte lagt upp nått på flera veckor nu och dt kan bero på att min dator är paj så ja har lånat min mammas dator hela tiden nu och plus att ja inte kunnat  haft tid, :( sry;
men iaf, ja ha nyss komme hem från lindas place i krykdal. sov hos henne igår.
I fredags så var ja iaf i Härnösand och först drog jag hem till my för att kolla läget på ffesten och damn vad ja mke folk dt va där när ja kom, fattade inte hur så många fick plats men dt fick vi :) men dt va lite drygt att vara där en stund för massa folk spillde och alla va typ full och btw ja träffade en kille som säger han kunde lätt fixat in mig på krogen om ja skulle låtsas vara hans flickvän :s hell no! han va ful och full så nej tack? efter my så drog jag&linda md micke och hans kompisar till hans place och dt va verkligen långt att gå och jobbigt spec när man hade johan bäckman bredvid en och snakkade massa bullshit. och en av mickes kompis förstörde massa saker ute :s när vi drog hem till micke så bjöd han på mintos som smakade äckligt först men godare sen :) efter kankse 2 timmar hemma hos micke lurade min kompis mig till en gubbe som ja blev ganksa orolig först när ja fick reda på att min kompis hade bah sett han en gång förra helgen. ja vill serri bah därifrån men ja ville inte va elak heller :(  så vi drog hem till gubben då han bjöd på grogg , jummie, och vi snakkade lite hemma hos han och efter en stund så kjutsade han oss till glenn som skulle ha värsta ffesten men när vi kom dit så vare skit dött, no fun at all. så vi drog hem till eddie ist. jag vet inte vf men min kompis ville verkligen dt så ja följde med hon o ja fick ligga på soffan medans dom hade lite kul inne i hans rum tills dom väckte hans morsa och vi fick lov att dra :s så vi drog hem till nille och sov där och man dt va inte kul, :( ja höll på att dö av värme, verkligen!!
Såå nu är ja hemma hos mig och ska strax käka ris, idas favorit :D <3 hörs senare puuss o kram idjuter !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0