dagen

vaknade runt 7 fast skulle egentligen vakna runt 6.
gick och duschade medans ugnen värmde mina mackor, :)
gick och fixade mitt hår, vart inte som ja ville ha dt men funkade ändå till skolan.
När kom jag kom till skolan vid 8 ( börjar egentligen halv 8 ) så mötte jag bea och ja satt md henne en stund och rökte -( ja pallade inte gå in än ), När hon skulle gå och prata med en lärare så gick jag då till minlektion, vi hade Hälsa som ämne och dt va juh lika tråkigt där as usually, ja läste bara ur en bok. När lektionen slutade så hade man bild&form och där skulle jag skriva HV10 med stora bokstäver och snyggt såklart men tyvärr så gick dt åt h*lvette så ja sket i det och drog ut och rökte med teresa&petronella. Efter en stund så bestämde vi oss för att fortsätta med bilden och Teresa hjälpte mig att rita så jag skulle bli nöjd nång gång och dt vart jag :)
Efter bilden så drog vi för att käka och när kom till matsalen så var skinksåsen tyyp slut! :o så vi tog det sista och drog ut och rökte igen dom 10 sista minuterna innan den tredje lektionen skulle börja! den tredjelektionen hade vi bara sminklektion i en timme och en kvart och dt va inte lika kul som förra ggn, iaf jag sminkade Tamim ( en killkompis) och dt sög pungråtta , ja kan verkligen inte sminka nån annan än spec. sminka en kille! :s
sen skulle vi byta så att han skulle sminka mig och han va verkligen nt så bra för att han gjorde så att jag fick svart runt hela ögat så set såg ut som om jag hade värsta blåtiran runt ögat HAHA, Men nu ska jag inte klaga, jag gjorde inte heller så himla bra jobb! Sen slutade vi och nu sitter jag hemma och bloggar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0