:(

satans kuk fitt lärare man har! :O gosh
lyssna här, idag fick ja göra mitt andra prov och ja fick 25 rätt och dt blev icke godkänt men medans min kompis fick 22 rätt och hon fick godkänt. han säger att min kompis är tydligen bättre än mig men vadå bah för att ja inte skrev nå uträkning utan bah skrev svaret och svaret vart ju rätt så ja fattar inte,? :s ja är verkligen supers nöjd att min vän äntligen klara matten men dt är fort. lite orättvist att ja som fick 25 poäng måste gå ett helt år till att kunna klara dt.
fanfanfan. menmen jag ska iaf upp till sollefteå imorn och snakka med en lärare där om att ja ska byta skola , få se hur dt går da, om ja får göra dt annars vet ja inte vad ja ska göra , för att ja vill verkligen inte vara kvar i Iv i ådalsskolan :/ fuck that shit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0