idjut`?

Khaled

Ursäkta kan jag fråga dej en sak

21:39
Khaled

Vf har du ingen bild på dig utan smink??

'r de för att du själv tkr att du är ful ellr?

svar; assåh bara för att jag inte lägger upp nå bilder på mig helt osminkad är man ful då elr ? :o
man kan ju lika gärna va ful med smink oxå, ja föredrar att ha smink på mig oftast för dt är då jag känner mig clean.
men ofc. ja går inte alltid runt med smink i ansiktet.
och nej jag tycker inte att jag är ful , ja är helt klart nöjd med hur jag ser ut.....
Vikken idjut fråga!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Näe verkar inte som det, den går på fredag iallafall :)



Haha konstig fråga ;o

2010-09-20 @ 21:58:22
URL: http://malinvardetigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0