måndag!


tjena idjuter!
kom nyss hem från skulan.
skolan idag kan ja erkänna har gått bra och snabbt dt enda ja inte gillade va skolmaten ( potatis mos, korv, fisk )
jag åt såklart mos och fisk för att ja hatar korvarna på skolan:(
men på lektionerna har ja bara jobbat med matte hela dan för att ni som inte vet så går ja i IV i gymnasiet :s
men iaf, idag ska jag jobba med min matte bok för att kunna klara matte provet igen på onsdag ( sista provet för att kunna kunna komma in i ett linje ) så ja måste verkligen klara dt den här ggn annars är ja fast i IV hela året och dt vill ja verkligen inte, så dt är bah för mig att bita ihop och hoppas att ja komma klara dt!! (y)
men ja kankse ska ner till stan med och kolla läget om dt finns några sociala idjuter här ute :)
btw så såg jag en skit snygg klocka på stan en rosa såklart.
ni komma nog få se den snart för ja ska köpa den så fort ja har fått mina studiebidrag :p
nej , men nu ska ja äta lite ris  <3 och kött :)
så vi hörs senare hej så länge;;










Dagens skol outfit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en rolig dag du har haft sötis hoppas du kommer in på en bra linje gummis <333333

2010-09-13 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0