mina planer för helgen!

  • fredahh blire skolan på dan och sen hem och fixa mig inför härnösand med bästa iida. Där är man bjuden på ffest hemma hos en kill kompis och såklart gratis sprit som vanligt! sön:P:p
  • lördaahh blire att stanna kvar i härnösand för nu äre så att en av våra kill kompisar and I dont talk about a white niggah , I`m talking bout a black niggah.Han har en ffest och dt kan man ju inte missa. black party`s is always better then white party`s. och sen är man ju bjuden på en av mina tjej kompisars ffest oxå och där snakkar vi om white party, men whatever, ju mer fester desto mer full blir man och kul har man. sen får vi se vars man hamnar på slutet :)
  • söndahh blire att åka hem till gamla tråkiga kramfors som aldrig händer nått. :(

 NU vet ni vad jag ska göra , om ni vill ses i härnösand så äre bah att plinga på luren :) ja komma svara direkt!
men vad ska ni göra då? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0