snark

haha vet ni igår efter ja hade kollat klart på jersey shore så blundade ja ögonen och kankse efter 2 minuter senare när ja öppnade ögonen igen så bah såg jag att dt va ganska ljust ute och då när ja kollade på klockan så var klockan halv 6, i was like daaamn redan?, ja har knappt stängt ögon i 5 min kändes dt som och klockan är ren halv 6 på morronen, assåh ja kommer inte ihåg ett piss hur dt blev så, jag ville verkligen inte kliva upp för dt kändes som att ja inte hade sovit nånting alls, :(
men så kan dt bli ibland, att dt känns att man bah ha sovit i 2 minuter men egentligen så har man legat där och sovit skit djupt i flera timmar, :p
aja, men som sagt ja är skit trött nu och dt kan faktist bero att jag trodde att ja bah hade sovit i 2 minuter:s
aja , så kan dt gå ibland för alla ni som inte är så himla normala i huve, nej ja skojja bah!
men nu ska jag äta igen, c`ya bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0