trött som en gris.

hej på er alla pigga och trötta människor!


jag kom nyss hem från min vän som ja skrev att ja va hos och klockan är 4.50 på morronen ofc.
jag fick lov att slagga hos han/hon för att jag inte kunde komma in till min port :(
Han/hon hade massa gäster som ja inte visste ett skit om vilka dom va och ja fattar inte hur ja kunde somna bland alla dom heller, men lixom är man trött så sover man och skiter i vilka som kollar på!
jag vaknade tyyp runt 4 och gick hem till mig så att ja kunde sova vidare för dt vart lite drygt att sova där när dt bah kom folk hela tiden och kom & ja fattar inte vf folk skulle vilja komma hem till nån typ klockan 3 på morronen bah helt random? :s man sover ju lix den tiden ,Aja men sånt är ju  kramforsbor
Men nu ska ja sova vidare , mina ögon är helt röda ser ut som att ja värsta ha knarkat elr nått. cya later idjuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0