yes, yes,yes

hej allihopa förlåt om ja inte har uppdaterat på länge, men sanningen är att jag verkligen knappt orkar och jag har inte så himla tid  :(. men iaf idag har jag köpt en jacka, (fett snygg). jag har inte hunnit knäppt några bilder än på den. men jaglovar att ni kommafå sen den senare, kankse efter helgen? ;) Thihi..
Jag sitter iaf hemma nu efter att tyyp ha sprungit ner till stan för att köpa min jacka, va jätte rädd att min storlek skulle ta slut och dt vart den faktist så ja fick lov att köpa en lite större, men whatever jag gillar stora outfits på mig ibland ;).  jag kan inte fatta att säger dt här,- dt är nog första ggn ja säger elr tycker. Men jag vill faktist att dt ska bli vinter snart, jag tycker dt är så himla mysigt! håller inte ni med läsare? ^^
'Haha.
Här har ni en bild på mig och ida on sketch. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0