svar på tal!

HAHA , lady gaga vill inte ens va snygg hon bryr sig inte hon bara bryr sig om sin music osånt asså hon är en stoor kändis så kmr du lillabloggaren som tror hon kan slå kissie AHHAHAH HON ÄR VACKER lady gaga men hon sminkar dig mkt. och de är inte ens dina problem din lilla kines gå ät sushi

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sv;; haha, bah för att du tycker lady gaga är så jävla snygg ska jag då hålla på skriva massa saker om dig då? Alla har olika åsikter som du kanske ser att ja skriver att lady gaga är ful o du tycker hon är snygg, jag bryr mig faan inte om hon inte bry sig om hennes lilla utseende, jag tycker fort. att hon är ful and thats just the way I like her so dont kina me if u dont know me. jag är inte ens kines so go ffuck your self fucking ugly motha fucker, du kan inte ens skriva ditt lilla namn så du kan bah ta dig i röven o hålla din käft stängd!! Aijt, peace!

Kommentarer
Postat av: xHelle

LOL vad dålig engelska. Ching chong potato asian.

2011-01-05 @ 17:58:14
Postat av: Kawa

Du måste få IG- i alla språk. Mina ögon led när jag försökte ta mig igenom din text och min hjärna ruttnade när jag försökte förstå precis vafan du skrev. ._.

2011-01-05 @ 18:12:04
Postat av: Biiaatch

Du är grymt söt :)

2011-01-05 @ 18:15:23
URL: http://beejjbb.blogg.se/
Postat av: Okänd

Förstår din poäng, alla har olika åsikter och man har rätt att tycka precis vad man vill! Dock bör du börja va med på svenska och engelska lektionerna. Sen ska du bara strunta i dem som klagar på ditt asiatiska ursprung. Asiater är fina, och du är definitivt inget undantag!

2011-01-05 @ 18:26:05
Postat av: Kanya ' ♥ ★

Sv: Varsågod! Min dag har varit toppen ^^

2011-01-05 @ 18:43:24
URL: http://kanyamarielle.blogg.se/
Postat av: linnea

bra skrivet ! :)

grym blogg också.

2011-01-05 @ 19:03:30
URL: http://shitlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0