bilen i dike

Idag när jag&Linda skulle bli hämtad av Simon&cissi så körde simon lite för fort på en grus väg och råkade sladda och köra lite snett på bilen och jag visste knappt vars han körde för jag vart så himla rädd och vi körde först på en brevlåda och fortsatte mot en gräsmatta och till slut så kände jag att bilen började välta lite grann på min sida och kan ni tänka er hur rädd jag vart då, jag trodde seriöst att jag skulle dööö!!! Men till slut så stanna bilen och då hade vi kört ner i ett dike och shit va hjärtat slog hårt på mig så jag typ sprang ut och höll nästan på att kyssa marken, Det där va första ggn för mig och jag hoppas verkligen att det är den sista olyckan.
Men jag kan erkänna lite att det va lite kul. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaan

Världen blev nästan av med dig ditt felvaggande lilla misstag

2011-07-11 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0